Tuesday 13 December 2011

"Dramatic Christmas Party" look

   Hi Girls! :) Today is a special day for me, as I finally decided to come out of my comfort zone and start to write this blog in two languages. It's true that English is actually my everyday normality as I need to communicate with partner and our friends :) But still I'm very self conscious about mistakes I make and therefore - I would rather not show off my weaknesses, lol... The same with videos, I'm just to shy to do it, hahahaha.
   Buy anyway, this is a really good practice in my writing skills and hopefully more and more international Beauties will be tempted to stay around here for longer ;) At least that much I can do to thank you for all the support I'm getting.


   So here it is! Today I want to post a look I created for "Holiday Party Look Competition" on themakeupbee.com 
   Simple but most of all DRAMATIC :) Uh, and I almost forgot - I decided to "spice up" my makeup using green contact lenses which I got for my birthday (Lisa, I love you :*). Wow, my irises are huge!


**********

   Hej Dziewczyny! :) Dzisiejszy dzien jest w pewiem sposob przelomowy dla mnie, bo w koncu zdecydowalam sie opuscic moj "bezpieczny teren" i zaczac prowadzic blog w dwoch jezykach. To prawda, ze angielski jest dla mnie codziennoscia, w koncu musze sie jakos porozumiewac z partnerem i naszymi przyjaciolmi :) Nadal jednak jestem bardzo samokrytyczna wobec bledow ktore popelniam i co za tym idzie - wolalabym nie pokazywac swoich slabosci, lol... Tak samo to wyglada z youtube-owymi filmikami, jestem zbyt niesmiala by zaczac je krecic, haha.
   Tak czy inaczej moja decyzja wydaje mi sie swietna praktyka w pisaniu oraz mam cicha nadzieje, ze coraz to wiecej Piknosci z calego swiata bedzie chcialo zatrzymac sie tutaj na dluzej ;) Przynajmniej tyle moge zrobic w podziekowaniu za wsparcie, ktore od Was otrzymuje.

   A oto i "look", ktory wymalowalam na "Holiday Party Look Competition" na portalu themakeupbee.com
   Prosto ale bardzo DRAMATYCZNIE:) Ah, prawie bym zapomniala - postanowilam urozmaicic dzisiejszy makijaz wkladajac zielone szkla kontaktowe, ktore dostalam na urodziny od przyjaciolki Lisy. O matko, moje teczowki sa ogromne!


Products used:
- foundation (Revlon Photo Ready)
- concealer (Maybelline Super Stay 24h)
- powder (ELF  High Definition)
- eyelids primer (ELF)
- eye shadows: GDE - Angel Wings (white), Immature (green); Inglot (black)
- glitter (GDE - Hollywood)
- gel eyeliner (ELF)
- mascara (Grashka)
- blush (ELF - Candid Coral)
- highlighter (Benefit High Beam)  
- eyebrows pencil (Kryolan - brown)
- falsies (ebay)
- lip gloss (Avon - Pink Radiance)


Those pictures below are done in different lighting...
***
Zdjecia ponizej sa zrobione w innym oswietleniu...



   So that would be it for now, I hope you enjoyed this makeup. Competition is open until 2 January till noon, so you still have a chance to take part in it. But if you don't feel like it, please at least keep your fingers crossed for me :) You could also help me by voting for my look on Makeupbee, just click HERE and "like" it (on a top, left corner of the page, just under my avatar :) Every vote counts and is much appreciated <3
   See you soon my Girls :)

**********


   To na tyle poki co, mam nadzieje ze makijaz przypadl Wam do gustu. Ten konkurs otwarty jest do 2 stycznia do poludnia, wiec nadal macie czas wziac w nim udzial. Jesli jednak nie macie ochoty, prosze trzymajcie chociaz za mnie kciuki :) Mozecie rowniez mi pomoc poprzez glosowanie na ten look na Makeupbee, wystarczy kliknac TUTAJ i polubic (gorny lewy rog, zaraz pod moim avatarem). Kazdy glos sie liczy i jest jak najbardziej doceniony <3
   Do zobaczenia w krotce Dziewczyny :)



   







24 comments:

Dame said...

śliczny, piękny makijaż :)

ilovemakeup said...

bardzo pieknie Ci to wyszlo!!

Anonymous said...

super! aż nie wiem co więcej powiedzieć, ale bardzo mi sie podoba

Shot me out the sky said...

ślicznie, masz wielki talent!

artlook4u said...

dziekuje dziewczyny :*:*:*

Unknown said...

swietny makijaz i soczewki :))) na prawde bardzo mis ie podba i nie boj si episz po ang siwtnie Ci to idzie czlowiek po to bledy robi by si ena nich ucyzcs odwaz sie i ja bym chciala Twoje filmiki :)

Pearly Girl said...

Piękny na prawdę! <3

Gray said...

Makijaż szalony i piękny! Super pomysł z tą kreską na dole, wszystko gra ze sobą ;) SUper! Trzymam kciuki za Ciebie ;)

grzee said...

przepięknie w nim wyglądasz :) bardzo staranny :)
jednak mnie by mama od stołu wygnała gdyby z takim makijażem pojawiła się na wigilii :D
poza tym- świetny pomysł z pisaniem dwujęzycznych notek :)

Delicious said...

Głosik oddany :)
Trzymam kciuki!

Special Koko said...

beautiful look, great job:*

Anonymous said...

Oj takie makijaże lubię najbardziej ... Śledzę Cię cały czas...:)

lidzia007 said...

ojej ale cudownie wyszło :)

artlook4u said...

monica - dziekuje za bardzo mile slowa :* wlasnie ludzie jak Ty pobudzaja mnie do dzialania i rozwijania sie :*

Pearly Girl, Yasinisi - dziekuje Wam :*

Gray - dziekuje, a kciuki jak najbardziej sie przydadza - kazdy jeden :)

grzee - ;) thx

Delicious - hurra, kolejny glos! :) milutko :*

Special K - thanks sweetie :*

Kami1984 - milo mi :) ciesze sie, ze "starzy" obserwatorzy nadal tu zagladaja ;) a jak tam Twoje talenty sie rozwijaja? ;)

lidzia007 - dziekuje serdecznie :* Tyle przymiotnikow podnoszacych mnie na duchu... :*

Adriana said...

Wow,śliczny ten make-up, na prawde masz rękę do tego!

Anonymous said...

Cudowny nie mogę się napatrzeć:)

olgiepolgie said...

Stunning! I for one am excited about being able to read your posts, so I say keep up the English. ;)

Mika.Lifestyle said...

Bardzo lubie tego typu makijaz dramtyczny ciemny i cholernei sexy :)

artlook4u said...

Makeupkama - dziekuje :)

olgiepolgie - thanks girl, sure I'll keep it that way, from now on :) More English! :) Kiss

Mika.Lifestyle - hej, coz za komplement, "cholernie sexy" :) Naprawde mi milo ;)

Anonymous said...

Jestem u Ciebie co najmniej dwa razy dziennie....:) Zawsze przy porannej herbacie w pracy i wieczorem..
Jeśli chodzi o talenty :) to dziękuję dobrze.... Jak wykonam coś fajnego to podeślę Ci na @ i sama zobaczysz...
pozdrowienia

artlook4u said...

oh! 2 razy dziennie? oj, jak mi milo... dziekuje :*
czekam z niecierpliwoscia na Twoje produkcje i dziewczyno - wierz w siebie! :*:*:*

Kasia said...

ooo matko!!!!!!!!!!!!!!!!:D
Cudo art look jesteś genialna! Uwielbiam Twoją precyzje!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Wierzę w siebie :P Mogę stwierdzić jednoznacznie że zaprzyjaźniłam się z pędzlem...

artlook4u said...

k-rocka - dziekuje bardzo za tak mile slowa! ja rowniez zwracam uwage na prezycje makijazy ktore ogladam, lub czasem sie inspiruje - dlatego jest ona dla mnie tak wazna w moich wlasych :) Dziekuje :*

Kami1984 - Wow, super! bardzo sie ciesze, ze odkrywasz w sobie nowe talenty, zamilowania i przyjaznie:* Trzymam za nie wszystkie kciuki ;)

Post a Comment

Dziekuje za komentarze, wszystkie czytam i zachowuje w pamieci i sercu..
Na wszelkie pytania odpowiem pod zostawionym komentarzem, więc nie zapomnij tu wrócić :)
Uprzemie proszę o nie zostawianie komentarzy typu, Obserwujemy? - Jeśli mój blog naprawdę ci się spodoba, zostaniesz ze mną z chęci...

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Thanks for your comments, I read them all and keep them in my memory and my heart..
If you asked me a question - the answer you will find under your comment, so don't forget to come back here :)
I will ask you for not leaving comments like, Shall we follow each other - If you really liked my blog you would stay here anyway...

Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena