Thursday 8 December 2011

TAG: Subiektywny Ranking Przystojniakow - czyli troche niemakijazowo :)

   Hej, hej ho!
Dzis bedzie zupelnie nie makijazowo i nie kosmetycznie, tak dla malej odbiany, a co! :) Jakis czas temu ostagowala mnie pani k-rocka, a ze to moj pierwszy tag - postanowilam przylaczyc sie do zabawy. A dlaczego? Odpowiedz jest prosta - jestem kobieta :) A ktora kobieta oprocz zakupow, kosmetykow i pieknej bizuteri nie lubi rownie uroczych panow? No coz, ja nadal lubie podziwiac meskie wdzieki, czy to na ekranie, czy to na zywo, bez podtekstow oczywiscie ;) Bycie w dlugoletnim zwiazku nie zwalnia mnie chyba z umiejetosci patrzenia, czyz nie? ;)


   Tak czy inaczej przejdzmy do rzeczy. Na mojej liscie znajda sie Ci mezczyzni, ktorzy w jakis tam sposob wywarli na mnie wrazenie, albo Ci do ktorych mam slabosc, albo po prostu ciekawie wyszli na danym zdjeciu.


Zasady:
1. Napisz kto Cię otagował.

2. Wymień dziesięciu mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych, a swój wybór krótko uzasadnij.
3. Zataguj dziesięć osób i powiadom je o nominacji







1. Vasco, moj poludniowej krwi przystojniak. Zawsze mialam slabosc do mezczyzn goracej urody, ale nigdy nie przypuszczalam, ze jeden z nich okaze sie moja miloscia  <3 <3 <3


2. Ian Somerhalder - taaaaaaaak wiem, jestem kolejna Vampiromaniaczka :) Ale nic na to nie poradze! Po pierwsze: te oczy! O matko... Po drugie, zawsze pociagali mnie "Niegrzeczni Chlopcy", a on swietnie sie na takiego nadaje.



3. Taylor Lautner - czy ja musze ten wybor w ogole tlumaczyc? Pieknie zbudowany, cudownie opalony, slodki a zarazem tajemniczy z tym swoim glebokim spojrzeniem... Jedynie troszke za mlody, ale poza tym IDEAL! :)


4. Cristiano Ronaldo - wspominalam juz, ze mam slabosc do Portugalczykow? :) Kolejne gorace ciasteczko, wiem ze niezle przereklamowane, ale sentymenty pozostaja. Ale cialko ma mniami....



5. Hot Man Chocolate - natknelam sie na to zdjecie przypadkowo, ale jak dla mnie jest hipnotyzujace... Te oczy, ta slodycz... I ta czekolada splywajaca mu po palcach, az chce sie ja zlizac :p 
P.S. Nie mowcie nikomu ;)


6. Paul Walker - jak byc moze zauwazylyscie w samej czolowce sa tylko bruneci o ciemniejszej karnacji (wyjatkiej jest Ian), ale to nie znaczy, ze blondyni nie sa kuszacy... Szczegolnie gdy graja niegrzecznych policjantow z podwojnym zyciem, jak w Szybkich i Wscieklych... :) Ma piekne oczy.


7. Brad Pitt - no coz, ikona naszego wieku. Nie jestem jakas mega fanka, ale zdecydowanie musi sie znalezc w moim rankingu. Wole oczywiscie jego mlodsza wersje, bo ta siwa brodka, ktora tak dumnie nosil mnie osobiscie odrzucala.


8. Heath Ledger - kolejny slodki blondyn, ktory mial cos w sobie... Jaka szkoda, ze jego zycie zakonczylo sie w tak mlodym wieku, u szczytu kariery... Zdecydowanie przystojniak, niestety zbyt slaby psyhicznie.



9. Keanu Reeves - nie zawsze i nie wszedzie, ale swego czasu bylam ogromna fanka "Matrix", wiec stad to zauroczenie. Ma w sobie cos pociagajacego i to kokieteryjne spojrzenie na tym zdjeciu, mmmmm.....


10. Vin Disel - z tym panem to dluga historia :) Ale tak szybciutko, po prostu lubie go ogladac na ekranie. Nie jest wielkim przystojniakiem, ale ta bezkompromisowosc bijaca od jego postaci, po prostu mnie oniesmiela.



Wiem, ze mialo byc 10 ale znalazlam cos ciekawego :) co powiecie na mieszanke Taylor-a Lautner-a i Roberta Pattinsona? Hahahahaha

  
Musze sie przyznac, ze 10 typow to dla mnie za malo, oczywiscie jest jeszcze Johnny Depp i Denzel Washington, ale miejsca juz mi nie starczylo :(

Teraz ja nominuje:
Candy P, Fiske, Eweske, Smieti, Pysie Patrysie, Darie, Hazel Eyed, Riki, tiki kosme-tiki.

Milej zabawy ;)




3 comments:

Unknown said...

sami the best!!! aż ślinka cieknie ;))

kleopatre said...

Wielkie dzieki, bardzo mi milo:) Robilam juz kiedys jednak ten tag:))

Kasia said...

Ten Ian to jest gość:D

i to moje ulubione foto Brada!!!!!!:D

Post a Comment

Dziekuje za komentarze, wszystkie czytam i zachowuje w pamieci i sercu..
Na wszelkie pytania odpowiem pod zostawionym komentarzem, więc nie zapomnij tu wrócić :)
Uprzemie proszę o nie zostawianie komentarzy typu, Obserwujemy? - Jeśli mój blog naprawdę ci się spodoba, zostaniesz ze mną z chęci...

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Thanks for your comments, I read them all and keep them in my memory and my heart..
If you asked me a question - the answer you will find under your comment, so don't forget to come back here :)
I will ask you for not leaving comments like, Shall we follow each other - If you really liked my blog you would stay here anyway...

Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena