Friday 27 April 2012

Series: 7 Deadly Sins makeup - Gluttony


   Hi Girls! So here I am bringing you something maybe to look forward to - Series of Makeup :) When I have a bit of time (what doesn't happen very often lately) I watch a lot beauty blogs in search for inspirations... And a couple of times I came across 7 Deadly Sins makeup series and I liked the idea actually :) But instead of simple makeup inspired by the colors, I decided to go a bit wild & crazy, lol. Why not? :)
   So on the first fire goes Gluttony, naaaasty sin :p Oh, I need to explain myself a little bit, because behind this makeup is hidden some message, or more like a story...
   She is a normal girl from the neighbourhood, very friendly but a little bit shy... Not even one bad word was ever said about her, ever... But she has a little secret, nobody knows about... Away from human eyes she eats! But when she starts, she knows no boundaries, no finish line... And then is that guilt... And then is that urge to get a rid of all those calories absorbed just a few moments ago... And then is that horrible pain! In the end are only tears...
Ok, I think I got slightly carried away :|
   Well, basically what I wanted to say is that: "We all have the dark side..." It doesn't matter what it is - we are all sinners :)
But now, enjoy my makeup game :p
*****
   Hej Dziewczyny! Więc oto jestem z czymś co może będzie warte waszego wyszekiwania - Serię Makijaży :) Kiedy mam trochę czasu (co ostatnio często się nie zdarza), przeglądam wiele blogów w poszukiwaniu inspiracji... I kilka razy natrafiłam na makijażowe serie do Siedmiu Grzechów Głównych, co mi się naprawdę spodobało :) Ale zamiast prostego makijażu, inspirowanego tylko kolorami, zdecydowałam pójść odrobinę dziko i szalenie, lol. Czemu nie?
   Więc dziś na pierwszy ogień idzie Obżarstwo, brzyyyydki grzech :p Ah, i muszę wam sie odrobinę wytłumaczyć z mojego teatralnego przesłania, ponieważ za tym makijażem kryje się pewna wiadomość, lub może lepiej - historia...
   Jest ona normalną dziewczyną z sąsiedztwa, bardzo miła ale odrobinę wstydliwa... Nawet jedno złe słowo nie padło na jej temat, nigdy... Jednakże ma ona pewien mały sekret, o którym nikt nie wie... Z daleka od ludzkich oczu ona je! Ale kiedy zacznie, nie zna granic ani limitu... A potem jest to piekące poczucie winy... A potem jest to pragnienie pozbycia się dopiero co wchłoniętych kalorii... Apotem jest ten okropny ból! A na koniec są juz tylko łzy...
Ok, wydaje mi się, iż trochę mnie poniosło :|
   Chciałam przez to powiedzieć, że "każdy z nas ma ta ciemną stronę..." Nie ważne co to jest - wszyscy jesteśmy grzesznikami!
A teraz życzę udanej zabawy w moją makijażową grę :p


My Inspiration










Hope you guys liked it :) Have a great weekend!! Kiss kiss :*
*****
Mam nadzieję, iż Wam się podobało :) Miłego weekendu!! Buziaki :*















39 comments:

Unknown said...

Wow! Very intense and conceptual! Can't wait to see the rest!

Gffgvhhhhffxx said...

Świetny pomysł i realizacja :D

Amanda Lehrke said...

This is so AWESOME!!! Love love love! Was it hard to get all those sprinkles to stick to your face?

Ferrou said...

świetny makijaż :) bardzo mi się podoba :)

Unknown said...

Czy..... To posypka do maczkow????!!!!! Zaraz cie zjeeeem!!!!! Mega makijaz i przeslanie;) swietne zdjecia;)

Unknown said...

wow po pierwsze świetny pomysł po drugie wykonani ebajka jesteś genialna!:) czekam na kolejne!!:)

Anonymous said...

Szalejesz :) Ślicznie.... Smakowo :)

cytrynka said...

Ale Ty jesteś zdolna! Zostań modelką :D

cytrynka said...

Zostałaś otagowana! :)
http://www.cathe-elen.blogspot.com/2012/04/tag-11-pytan.html

Unknown said...

Wspanialeee...bardzo ciekawy pomysl i pieknie pokazany,gratuluje;)

Mika.Lifestyle said...

Super ! Ciekawy pomysl na serie :)

ArtLook4U said...

I'm happy you like it :) Thank you

ArtLook4U said...

Thanks hun :) It actually stick well on eyelash glue :)lol

ArtLook4U said...

dziękuję :*

ArtLook4U said...

Dzięki kochana :*

ArtLook4U said...

Hehe, to posypki do tortów itp :) bardzo słodziutkie!
Dziękuję za docenienie przesłania ;)

ArtLook4U said...

hehe, Dziękuję Monia, doceniam :*

ArtLook4U said...

i owszem, mam wiosenną energię na odrobinę warictwa makijażowego :)

ArtLook4U said...

hehe, dzięki ;) ale wolę byc po tej drugiej stronie obiektywu :p
Chyba, że takie sesyjki we własnym zakresie, to nie ma problemu :)

ArtLook4U said...

dziękuję :*

ArtLook4U said...

Dziękuję i cieszę się ze mój pomysł przypadł ci do gustu :)

grzee said...

świetny efekt i super pomysł na całą serię :D strasznie jestem ciekawa kolejnego makijażu Grzeszcznico :D

Anonymous said...

Cuuudo! ;d
Świetny pomysł :D

Kasia said...

Art look jesteś genialna , to co tworzysz naprawdę cholernie mi się podoba i powala na kolana :) Kolejna świetna realizacja- gratuluję ! <3

Emilia said...

no no to teraz zamiast do kawusi to siegne po Ciebie,bos slodka :D
bardzo fajnie,super pomysl

EyeGraffiti said...

haha i love your imagination! and sprinkles are the best to use in the face, and the minute one gets the idea i want to use it all the time! but ho did you attache them in the whole face? now i want to know more about this!
i love crazy looks like this, so too bad it's only seven sins haha!//Azure

Nila Kussriani said...

sooo yummy face *lol* :D

sylek1 said...

wow , świetnee <3.<3

Lilciunia said...

Niesamowity efekt!

Optymistka :* said...

Super pomysł, a jakie wykonanie :)

Karolla Ma said...

niezwykle piękne<3

MalaMi said...

cudo, nio i te zelki uwielbiam...

Jyyli said...

Świetny! Nie dość, że taki piękny, to wspaniale przedstawia obżarstwo :D

www.marzenabartosz.pl said...

Zdolniacha;))) Świetne prace;)))

Emilia Borek said...

świetny pomysł i super wykonanie! na co przyklejałaś cukiereczki? :)

ArtLook4U said...

dziekuje wszystim! emi - na klej do rzęs Duo :) jest dla mnie klej wielofunkcyjny - dosłownie :) pozdrawiam! :*

thank you! :*

Kasia said...

Makijaż jest rewelacyjny. Posypki super pasują do tej historii z niepochamowanym i niekontrolowanym jedzeniem..

Odbiję troszkę od tematu, mam nadzieję, że się nie obrazisz :) jeżeli możesz to powiedz mi proszę jak zrobiłaś, że Twój nagłówek ma taką ładną ostrość obrazu, ja za nic nie mogę jej złapać i jest strasznie słaby, będę Ci bardzo wdzięczna za pomoc :) i jeżeli mogę prosić to odpisz u mnie, chodzi yu po prostu o wygodę, szybciej to zweryfikuje :)

Hippotetyczna said...

Nieziemsko mi się podoba,najbardziej chyba to liliowe oko i użycie cukirków do ozdoby. Nie wiem, ale to oko ma w sobie to cos, co mnie przyciaga, moze to kolor, moze faktura, a moze to, ze jest idelanie gladkie, skonstrastowane z cukierkami... Nie wiem, ale wiem, ze cos w tym jest. Interpretacja bardzo ciekawa.

Marta femininedreams said...

SŁODKOŚCI ;)

Post a Comment

Dziekuje za komentarze, wszystkie czytam i zachowuje w pamieci i sercu..
Na wszelkie pytania odpowiem pod zostawionym komentarzem, więc nie zapomnij tu wrócić :)
Uprzemie proszę o nie zostawianie komentarzy typu, Obserwujemy? - Jeśli mój blog naprawdę ci się spodoba, zostaniesz ze mną z chęci...

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Thanks for your comments, I read them all and keep them in my memory and my heart..
If you asked me a question - the answer you will find under your comment, so don't forget to come back here :)
I will ask you for not leaving comments like, Shall we follow each other - If you really liked my blog you would stay here anyway...

Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena