Saturday 5 May 2012

MAKEUP SERIES "Cocktail Twist" - Summer Love

   Witajcie moje drogie, kolejny weekend w pełni. My tu w Anglii mamy poniedziełek wolny, więc mały odpoczynek może się przydać. Tyle rzeczy sie ostatnio dzieje, że nie nadążam z ogarnięciem wszystkiego, uwierzcie! Ale o tym kiedy indziej, bo by mi wieczoru nie starczyło na opowieści :)
   Ale powiem Wam o zaszczycie jaki mnie spotkał w zeszłą środę :p Pojechałam do Norwich na spotkanie z "Flamingo" Amy, dziewczyną która zajmie się włosami modelek do jutrzejszej sesji zdjęciowej. Zanim udało nam sie usiąść w kawiari i spędzić dwie godziny na obgadywaniu pomysłów (mamy 6 dziewczyn do zrobienia, przez cały dzień), wykorzystałam okazję i pospacerowałam sobie po mieście (czyt. sklepach:)). Już od dawna planowałam wycieczkę do MACa, więc skoro okazja się nadarzyła, czym prędzej tam popędziłam. Co kupiłam to inna para kaloszy, ale kogo spotkałam - to dopiero hicior! Kojarzycie Nicole Chapman? Taaaak, tą od Pixiwoo :p No więc przegadałyśmy sobie z pół godzinki ot tak stojąc między półkami sklepowymi... Byłam w kompletnym szoku a jednocześnie mega podekscytowana całą sytuacją. A sama Nick to bardzo miła i pełna energii dziewczyna, prawie zwyczajna bym powiedziała :)
   Ale ok, koniec ekscytacji i pora zejść na ziemię. Chciałabym się z wami podzielić dziś kolejnym makijażem, jaki napaćkałam jakiś czas temu. Inspiracją był mega cudowny i egzotyczny koktail, którego nazwy znaleźć nie mogłam więc nazwałam go sama - "Summer Love" :) Tym oto sposobem kolejną Serię Makijaży uważam za otwartą, Cocktail Twist :) Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, tak jak i poprzednie wytwory.


   I jeszcze jedno małe ogłoszenie, bardzo wam dziękuję za taki liczny udział w rozdaniu, cieszę się, iż nagrody przypadły do gustu i są warte powalczenia. Dziękuję wam również za szczere komentarze. Pytanie odnośnie bloga zadałam, ponieważ już od dawna myślę nad zmianą szaty graficznej i zastanawiałam się jakie są wasze preferencje. Główny banner zniknął, bo będzie zastąpiony innym, do tego czcionki, widgety, zdjęcia itp. Teraz to jeden wielki balagan, ale już niedługo wszystko będzie cacy, więc poproszę o cierpliwość i wyrozumiałość (kiedy coś nie będzie działało na przykład..). 
   Uprzedzając więc przyszłe komentarze odnośnie wyglądu - PRACUJĘ NAD TYM :) 
A póki co życzę udanego weekendu a ja lece myć pędzle i pakować się na jutro, buziaki :*



*****
   Hello girls, another weekend in its full glory. We have in the UK Monday bank holiday, so one more day for rest - I don't mind. There is so much going on in my life right now, that I can't keep up with everything - believe me! But I'll tell you more another time, as my evening time is quite limited today:)
   Well, maybe I just mention what happened to me last Wednesday... I had privilege to meet someone important and famous :) So, I went to Norwich to meet "Flamingo" Amy, she is going to take care of the models' hair on tomorrow photo shoot. Before we actually managed to sit down in the coffee shop and spend 2 hours chatting about our ideas (we have 6 girls to do in one day), I had a bit of free time so I wondered around the city. I've been planning a shopping trip to Norwich for a long time, so without wasting a minute I went to the MAC store... What did I buy is a different story, but who did I meet - that's so cool! Do you know Nicole Chapman? Yeeees, the one from Pixiwoo :p So basically, we spent half an hour chatting between shelves full of goodies... I was really shocked and exited on the same time with this whole situation. And Nick herself is a very nice and full of energy girl, pretty normal I would say :)
   But yeah, enough of that craziness, time to come down from the clouds. I wish to share with you today another makeup look of mine, which I fixed a while ago. As an inspiration I had this mega gorgeous and super exotic cocktail, which name I couldn't find, so I made my own - "Summer Love". So in this matter I consider another Series of Makeup open - Cocktail Twist :) I hope you guys like it as much as my previous work.

   Oh, one more announcement, I really appreciate such a massive response to my giveaway (which has just 5 days), I'm so happy you liked the prizes. I also wish to thank you for very honest comments. Your suggestions about the blog supposed to help me to find out what you guys like and dislike about it, as I've planned on changing graphic for a long time... The main banner picture disappeared because it will be replaced with a new one, plus fonts, widgets etc.. Now here is a one big mess, but soon everything will be back to normal, so please be patient and understanding...
   Already anticipating future comments about the blogs' graphic - I'M WORKING ON IT :)
So for now I wish you lovely weekend and I go to clean my brushes and get done with the packing for tomorrow. Kisses :*











Nie zapomnijcie też o ROZDANIU!! :) Wystarczy kliknąć w zdjęcie by wziąć udział...
*****
And don't forget about the GIVEAWAY!! :) Click on the picture to enter...












52 comments:

Angela said...

Przecież ten makijaż jest najpiękniejszym jaki widziałam w życiu :O chciałabym kiedyś oddać swoją twarz w Twoje zdolne ręce :P

Theagnes87 said...

boże jaki cudny makijaż, podziwiam talentu

gingeRed said...

Masz przepiękne, kocie oczy!

PS. dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

ArtLook4U said...

oh, jakże miło mi czytać takie słowa kochana, nawet nie wiesz :) a i nie mialabym nic przeciwko twojemu "oddaiu się w moje ręce", hehe. może kiedyś :)
pozdrawiam

ArtLook4U said...

dziękuję :*

ArtLook4U said...

dziękuję za komplement :)

Leal said...

aż brakuje mi słów, żeby opisać jak bardzo mi się podoba!;))

Unknown said...

rozwijasz skrzydła!!!!! dosłownie!!! niesamowity makijaż przepiękny!!! ale zazdroszcze Ci tego spotkania kurczęęęęę ;]]]] no i pokaż co tam z MACa zakupilas ;]]

Anonymous said...

Po prostu kochany makijaż.. Uwielbiam róże i błękity :)

cytrynka said...

Co za obłędny makijaż! :))

JAGA said...

niesamowity makijaż! :)) nie mogę oczu oderwać od niego :)

Anonymous said...

Rozwalasz mi nery normalnie-prostackie okreslenie ale to prawda,piekny makijaz,te cienie,Twoje oczy wow boskie
Zazdroszcze

Anonymous said...

Bardzo ładny makijaż ;) Przecudne połączenie różu i błękitu :) Nie mogę się napatrzeć!

Katalina said...

Bardzo fajny, radosny makijaż! Kojarzy mi się z letnią imprezą na plaży :)

Dame said...

jaki wspaniały makijaż! przepiękne, genialnie wykonany! świetnie Ci pasuje! super kolorki!

Anonymous said...

oh my goodness the look is so gorgeous! what glitter did you use? :)

FaleFalki said...

Ho, ho.. pięknie :) :)

mini89nail said...

piękny kolorowy makijaż :)ciekawe połączenie kolorów :) super! :)

grzee said...

łoooo zazdroszczę spotkania! ja bym pewnie była zbyt skrępowana aby do niej podejść :D
a makijaż... Kochana, co tu dużo mówić? Kolory dobrałaś w tak genialny sposób, że aż ciężko oderwać spojrzenie od Twoich oczu! Piękny makijaż, chyba jeden z moich ulubionych :)

Katarzyna Szary said...

bardzo sympatyczny makijazyk :D

Mika.Lifestyle said...

Bardzo ale to bardzo mi sie podoba :)

Candy Killer said...

no a teraz Ty mi poiedz co to za blyszczydelka na oczach masz ?:D:D ja chceeeeee :D

Paubia said...

Jeju piękny!

Unknown said...

Przepiękny makijaż... i zakochałam się w tym różowym gliterku :) ma przecudowny kolor :)

Kassie said...

Looooove the glitter!! :D

Madlen said...

chyle czoła moja droga,makijaże masz wbijające dech w piersi ;)

maggie said...

kącik wewnętrzny mmmmmega <3

ArtLook4U said...

Thanks hunnie, I used just random glitter for 2.5 pound :)

ArtLook4U said...

mowisz o brokacie? taki zwyczajny jakis za 2 i pol funta ze sklepu a rogu :) mają w przerownych kolorach, ja PÓKI CO wzielam rozowy i zloty :)

EyeGraffiti said...

That's so cool that you bumped into her! The Pixiwoo's seems like such nice girls!
This look is just amazing, love the colours and the glitter too of course! Can't believe how flawless your skin always looks!
Oh, the Medusa Stick It! is an awesome primer which I doubt you'll be disappointed with so give it a try ;) it really brings out the colours!
Phlox

Electric_Girl said...

Przepiękny makijaż :)

Anonymous said...

ślicznie i kolorowo!

procentova said...

Jaki przepiękny makijaż! :)

Jyyli said...

Cudo *_* Naprawdę, niesamowity makijaż. Letni, egzotyczny i technicznie doskonały :)

olgiepolgie said...

I love it! So bright and glittery.

*Natalia* said...

Jesteś geniuszem :))! Makijaż cudo :O

Kasia said...

Boże, artlook wyglądasz niebiańsko :) to zdjęcie na łóżku jest przepiękne, jeszcze przydalby Ci się własnie taki drink w ręku xDD

niesmailek90 said...

Ten makijaż jest genialny, a wykonanie, to aż brakuje słów :D duże brawa, PIĘKNY :)

ArtLook4U said...

Dziękuję wam kochane :* przepraszam, że nie odpisuje na komentarze na bierząco i rzadko odwiedzam wasze blogi, ale czytam wszystko i za wszystkie przemile słowa wam dziekuje :*:*:*
K-rocka - dzięki szalencu :p a co do drinka to baaardzo chętnie! :)

Kasia said...

nice ;)) to będę czekać !! Ale w chrzastce już widzę !! :D na bannerze wszystko dojrzałam :DD

Kejta said...

Boskie kolory!!! :D Prze piękni wykonany makijaż :D

Katerina said...

very-very-very nice and soft!!! :)

Jola said...

schodzxisz na ziemię w mistrowskim stylu! ten makijaż jest cudowny :)

Alina said...

Makijaż jest cudowny. Ślicznie łączą się te kolory.

Nie podoba mi się Twój nagłówek, ponieważ jest bardzo zimny. Jestem pewna, że z Twoim makijażowym talentem wkrótce nadasz mu barw :).

Małgorzata Palka makeup artist said...

Dziękuję za miły komentarz...fajnie że zechcialas do mnie zajrzęc, dużo to znaczy dla mnie jeżeli taka artystka jak ty mnie odwiedzi raz na jakiś czas :)
Właśnie wydawało mi się że miałaś inny avatar i to mnie troszkę zmyliło..nie miałas czasem niebieskiego oka w avatarze? tak na marginesie:)
Twoje makijaże sa dla mnie inspiracja i chyba jutro mase makijazy wykonam :)
Dziękuję Ci za obserwację.....cieszę sie...jak znajdziesz czas...kiedys tam to luknij do mnie.....uciesze się od razu :)

Ankyls said...

niesamowity makijaż:O

NoSense said...

Piękne to :)

Maryam Maquillage said...

wow you are such an artist!! love this!!!

Elements Magazine said...

Wow beautiful eye makeup!

PS: We are giving away a summer accessories kit! Hope you'll join: http://www.elements-magazine.com/2012/05/giveaway-summer-accessories-kit.html

CarmillaBeauty said...

Ciekawy pomysł z tymi koktajlami, bardzo mi sie podoba :) Masz prawdziwy talent i nie mam pojęcia dlaczego nie trafiłam do Ciebie wcześniej :)

antiii said...

przepiękne makijaże, napatrzeć się nie można :))))
prawdziwe CUDO :)
Pozdrawiam antii

Unknown said...

Wow ten makijaż powala

Post a Comment

Dziekuje za komentarze, wszystkie czytam i zachowuje w pamieci i sercu..
Na wszelkie pytania odpowiem pod zostawionym komentarzem, więc nie zapomnij tu wrócić :)
Uprzemie proszę o nie zostawianie komentarzy typu, Obserwujemy? - Jeśli mój blog naprawdę ci się spodoba, zostaniesz ze mną z chęci...

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Thanks for your comments, I read them all and keep them in my memory and my heart..
If you asked me a question - the answer you will find under your comment, so don't forget to come back here :)
I will ask you for not leaving comments like, Shall we follow each other - If you really liked my blog you would stay here anyway...

Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena