Tuesday 10 July 2012

Gold & Black Evening Look

   Dobry wieczorek, coż to się dzieje - znów się pojawiam tu na blogu :) Tym razem nie z porcją zdjęć samych w sobie ale z makijażem i filmowym stepem do niego. Nie będę się zbytnio rozpisywać, zapraszam do obejrzenia :)
   Wspomnę jedynie, iż sam pomysł i kolorystykę zgapiłam od Grzee (jednej z moich guru makijażowych :), jej makijaż "Ślubny na ostro" możecie zobaczyć tutaj - zapraszam.
*****
   Good evening, what is going on - I'm here again this week :) This time without photography itself but with a makeup and video tutorial to it. I won't write too much as you can watch it all - enjoy :)
   I'll only mention that this look was inspired by "Bridal for brave" by Grzee (one of my makeup gurus, go and check her out!)


Products I used:
- foundation MAC Machmaster
- concealer Collection 2000 + later on Kryolan Dermacolor
- powder Avon Color-trend
- brow kit GOSH
- eyelid primer UD Primer Potion in Eden
- all eye shadows are from 120 palette 
- gel eyeliner MAC Backtrack
- mascara Benefit Bad Gal
- falsies Ardell
- blush & bronzer ELF duo
- lip gloss DuWop









18 comments:

Kate. said...

Jeeny, coś niesamowitego! Pięknie Ci to wyszło!

Wdowa Po Stalinie said...

jesteś świetna...zawsze! :**

Ferrou said...

bardzo lubię makijaże w takiej kolorystyce :) sama często tak się maluję :) U Ciebie wyszło baaaardzo zmysłowo :)

Unknown said...

Tell me it's a evening makeup :D this is like my "everyday makeup" lol for real ;) love it how you made it bold and at the same time refreshing! Kisses!

Odyseja said...

jak zwykle bosko!

www.marzenabartosz.pl said...

Śliczny makijaż;))) I filmik również mi się bardzo podoba;)) W jakim programie Kochana obrabiasz bo właśnie jakiegoś poszukuję;)))

www.marzenabartosz.pl said...

Dzięki będę próbowała;))

Katalina said...

Super makijaż na wieczorną imprezę :)

Cayenne said...

aż podskoczyłam na krześle, tak mi się oczyska spodobały. kolory rewelacja. kurczaki... takiego połączenia jeszcze nie robiłam. Ja ciągle te kreski i kreski... muszę się w końcu kolorystycznie nakręcić :D

Marti said...

przepieknie! zastanawiam się tylko czemu to jest tak, że na tutku, to się takie proste wydaje, a jak zaczynam malować, to już są schody :P

Ciekawska Magdalena said...

Co za rzęsy :)

Barwne pasje JS Makeup said...

Śliczności!!!Rewelacja!!!!:D

Emilia Borek said...

ha! dzisiaj taki sam robiłam sobie do pracy :D

Anonymous said...

Perfekcyjny makijaż w naszym guście:)
Pozdrawiamy:)

grzee said...

Kochana, wyszło fenomenalnie :) a rzęsy... normalnie się zakochałam, prezentują się świetnie w tym makijażu!

ktosnaciebiepatrzy said...

Bardzo mi się podoba:) piękne rzęsy :):*

Smak Życia!!! said...

cieszy mnie to. Również jestem samoukiem, gdyż sprawia to większą frajdę:P Zapraszam do współpracy:)

Króliczek said...

Kurcze pięknie.

obserwuje i zapraszam w moje skromne progi
kosmetykoholizm.blogspot.com

Post a Comment

Dziekuje za komentarze, wszystkie czytam i zachowuje w pamieci i sercu..
Na wszelkie pytania odpowiem pod zostawionym komentarzem, więc nie zapomnij tu wrócić :)
Uprzemie proszę o nie zostawianie komentarzy typu, Obserwujemy? - Jeśli mój blog naprawdę ci się spodoba, zostaniesz ze mną z chęci...

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Thanks for your comments, I read them all and keep them in my memory and my heart..
If you asked me a question - the answer you will find under your comment, so don't forget to come back here :)
I will ask you for not leaving comments like, Shall we follow each other - If you really liked my blog you would stay here anyway...

Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena